Translate

петак, 14. април 2017.

The Versatile Blogger Award



Danas sam ok, najbolje se osećam kada su oni koji vrede uz mene i kada meni i mom radu daju snagu i vetar u leđa. Nekada je dovoljno poslati poziv, izmamiti osmeh i učiniti dan posebnim.
Danas nešto malo drugačiji post, u kome neće biti recepta ni ukusnih kolača. U pitanju je blogerska igrica, bolje reći izazov na koji me je pozvala i vrlo prijatno iznenadila posebna osoba, moje draga: Tatjana sa bloga Kuvajmo srcem nominujući me za Versatile Blogger Award  hvala draga moja na ukazanom poverenju. Ja sam izazov naravno prihvatila, srećna da neko ipak čita ovo moje neobavezno pisanje i da će neko možda uživati u hrani iz moje kuhinje. Iz tog razloga danas neće biti recepta. Dakle, o čemu se radi? U pitanju je nagrada koja se dodeljuje blogerima za koje se smatra da imaju kvalitetan sadržaj i stil pisanja.
Da pojasnim malo celu stvar. Ovo nije takmičenje, niko ne deli nagradu, nema ni nekog poklona, u pitanju je to ,,malo,, priznanje, koje moram priznati meni znači. Svakako mi znači činjenica da neko povremeno svrati i pročita post na moj blog. Raduje me saznanje da je moj trud u izradi bloga, koji je nastao sasvim spontano, bez ikakve pompe i najave, neko ipak primetio u ovom moru sličnih.
Mislim da je ovo odličan način, da bolje upoznamo jedni druge, da se setimo onih velikih blogova koji se čitaju i prate svakodnevno, kao i da upoznamo one male blogove koji su na početku i kojima je potrebna podrška da znaju da su prihvaćeni. Tu naravno ubrajam i svoj blog koji je još uvek na startu...
 
Ali prvo moram navesti pravila igrice koja se odnose na blogere koje ću nominovati kasnije:

           1.        Zahvalite osobi koja vas je nominovala
2.        Nominujte do 15 blogera i oba
      3.        Podelite sa svima 7 činjenica o sebi
                           4.       Objavite sliku nagrade u svom tekstu i ova pravila.

E sada treba izabrati 15 blogera od toliko kojih volim da pratim, onih velikih, a bogami i onih koji su na početku i verujem da zaslužuju svaku pažnju.

Za the versatile blogger Award, imenujem:

1.Moje grne
                                       2.Provereni recepti. Cooks and Bakes
 3.Bon appetit
     4.Šaljiva kuhinja
    5.U mom loncu
     6.Sunčane staze
      7.Sladjini recepti
          8. Domaćica za vas
   9.Gaga u kujni
    10.Hleb & Lale
                      11.Natalie's Food & Health
                                         12.Putovanje sa ukusom - Savoury Trips
       13.Sašina kuhinja
      14.Ivanini slatkisi
              15.Chale kuva krkanluk
 
Šta bih rekla o sebi, a da se smesti u 7 činjenica:

1.Zovem se Marina Ignjatović i već 5,5 godina se bavim grupom,stranicom i blogom Hrana ljubavi.Majka sam jednoj maloj šugici i supruga velikom šugiju.
2.Pošto nisam kao i mnoge moje prijateljice imala posla sa kuhinjom pre udaje ( majka me štedela ),kada je došlo vreme i za nju bilo je u početku svega i svačega i jestivog i nejestivog ,a moji pokusni kunići suprug,svekrva i svekar su samo klimali glavama i govorili kako lepše nisu jeli .Ozbiljno sam shvatila kuvanje ,a bilo bi i sramota jer mi je majka profi kuvar,i rešila da se popravim i naučim da kuvam.Bilo je teško ko i svakom početniku ali sam se svojski trudila i dogurala dokle danas jesam.
3.Volim knjige i one su mi pasija koju nikada neću moći da prevaziđem.Volim da ih čitam i redovno uzimam u biblioteci a najviše im se obradujem kada se neka nova nađe na mojim policama kućne biblioteke.Moji prijatelji znaju da kod mene sa poklonima nema da omanu ,kupe knjigu i ja zadovoljna i presrećna.
4.Volim putovanja.Volim Evropu i sve njene čari .Volim da obilazim gradove da ih upoznam i zapamtim sve ono što sam videla pa da u hladnu zimu kada sneg veje a drvca u kaminu pucketaju odlepršam u sve te lepote.Volim i more i volela bih kada bi mogla da proživim jednu godinu u bilo kojem morskom gradu pa da vidim sva godišnja doba.
5.Volim prirodu ,izlete ,piknike ,druženje sa prijateljima uz roštilj.Volim i šetnje ,mada sam ranije bila jako više aktivna povodom toga a sada zbog raznoraznih obaveza kad god stignem prošetam.
6.Volim muziku ona je moj pokretač.Volim da kuvam i radim po kući uz nju .Nije mi bitan žanr sve slušam šta u tom trenutku prija mojim ušima.
7.Moje prijateljice i okruženje kažu da sam ja jako teška osoba ali da sam žena sa karakterom ,da znam šta hoću a šta neću.Kod mene je ili crno ili belo ,drugih boja nema .Zato sam i pravedna a i veliki sam borac za ono što hoću boriću se lavovski.Ako mi je neko drag za njega ću učiniti i nemoguće samo da bi videla osmeh i radost .I svašta ja još tu voli i jesam i nisam ali neću više da vas zamaram to će neko drugi sa svojom pričom.

Нема коментара:

Постави коментар