Translate

четвртак, 13. април 2017.

Gravče na tavče



Sastojci :

500 g pasulja tetovac
300 g crnog luka
200 g praziluka
1 glavica belog luka
3 - 4 srpske kobasice ( ili bilo koje druge po izboru )
2 - 3 listića lovorovog lista
vegeta
aleva paprika
biber mleveni + u zrnu
ulje

Pasulj preliti vodom i staviti da provri,potom vodu prosuti i naliti novu pa dodati lovor i biber u zrnu.Kuvati na tihoj vatri dok se pasulj ne raskuva ili omekša.Kada je pasulj kuvan skloniti ga sa šporeta, i ocediti od tečnosti ( vodu sačuvati ).
Sitno iseckati crni luk,beli luk  i praziluk pa dinstati na ulju dok ne postane staklast.Ja stavim dosta ulja što bi rekla moja svekrva da luk pliva,jer je tako pasulj (meni barem )ukusniji.Pred kraj dodati vegetu,alevu papriku i biber po svome ukusu.U dinstani luk staviti oceđeni  pasulj pa promešati i ako bude gust dodati mu valo vode gde se kuvalo da se razredi ,ali ne puno.Potom pasulj preručiti u zemljanu đuvečaru pa preko njega poređati kobasice i zapeći u rerni koja nije ugrejana a pri stavljanju jela uključiti na 180 - 200 stepeni.Ja sam koristila za pečenje mog pasulja male porcije  zemljanih pekača koje pravi Grnčarija Đorđević iz Pirota.




Нема коментара:

Постави коментар