Translate

уторак, 1. јул 2014.

Meni za jul - avgust.

U novom julsko-avgustovskom broju časopisa Njam - njam , koji izlazi svakog  10 - tog  u mesecu ,možete pronaći recepte za zeljanicu bez kora , zapečene trouglove, ohajo salatu , ćufte u slaninici , grand kolač i mnogo , mnogo još proverenih i ukusnih recepata.
Zeljanica bez kora

Zapečeni trouglovi



​Ohajo salata


​Slane korpice sa urnebes salatom



Slana štrudla sa koprivama i zeljem





Ćufte u slaninici




Ćimbur sa mesom



Pileci susam stapici



Okrugle tortice sa visnjama



Grand kolač





2 коментара:

  1. Ovi recepti su mi tako super, odlično izgledaju, sigurna sam da je sve jako fino! Sviđa mi se vaš blog. Lijep pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Valerija na lepim recima trudim se da moji recepti budu koliko toliko originalni i dostuni svima.

      Избриши