Translate

среда, 23. април 2014.

Vesela farma mafini

Pred Uskrs sam dosta razmišljala šta da kupim bratovoj klinki koja ima malo više od  dve godine i koja ima svašta nešto od igračaka.Na pamet mi je palo da joj napravim lepe mafine sa figuricama  raznih životinja.Naravno ,uvek  kada se nešto specijalno sprema desi se da negde zapne i neće da ispadne onako kako sami želite, Imala sam malih problemčića sa fondanom ali sam to nekako sredila.Mafini životinje su ispali super u odnosu na problem.
Svanuo je i taj dan a ja nisam  mogla da dočekam  i  vidim njenu reakciju na mafine jer ko god ih je video bio je oduševljen i tražio po jedan za sebe.Mala klinka je bila oduševljena i jedino što mi je našla zamerku je ovo kako je ona rekla :   "A kuca ?Gde je kuca ? "Opssssssss zaboravila sam kucu a ona je kao i svako dete na nju zaboravila i počela da se igra i pokazuje svima koji su došli u goste šta je dobila.Ja sam zadovoljna kada vidim njen osmeh jer veće sreće i radosti od toga nema.


Sastojci :
3 jaja 1 čaša od 2 dl šećera 1 čaša od 2 dl ulja 1 čaša od 2 dl jogurta 2 čaša od 2 dl brašna 1 kesica praška za pecivo 1 kesica burbon vanilin šećera rendana kora jednog limuna 250 gr jagoda
Dekoracija :
fondan
Penasto umutiti jaja sa vanilin šećerom i šećerom pa postepeno dodavati prašak za pecivo, ulje , jogurt,brašno i limunovu koru.Sve sjediniti i preručiti u kalupe za proju gde su stavljene papirne korpice.Jagode iseći na listiće i poređati preko kolača .Rernu zagrejati na 200 stepeni i peći kolač .Pečeni i ohlađeni kolač ukrasiti fondanom.

Нема коментара:

Постави коментар