Translate

четвртак, 26. јун 2014.

Red Velvet mini tortice

Kada sam prvi put videla ovu tortu bila sam oduševljena njenom jakom crvenom bojom koju volim.Dosta dugo sam se premišljala oko njene pripreme jer moj suprug ni za živu glavu ne bi pojeo nešto u šta se stavljaju prehrambene boje.Inače sve obojene kolače vešto izbegne da proba.Kako se ova torta pravi sa filom koji sam ja rešila da nestavim i ovako su tortice bile jako ukusne i dekorativne sa belom glazurom.Sledeći put kada budem pravila veću verziju torte staviću fil i verujem da će to biti pravo malo bogatstvo ukusa u koje nema sumnje ni oko neće biti ravnodušno .



Sastojci:

1 šolja za kafu ulja
3 jaja
1 ,5 šolje šećera
1 kašičica kakao praha
 2 kesice crvene boje 
2 ,5 šolje  brašna
1 mala kašika soli
1 šolja kiselog mleka
1 mala kašika ektrakta vanile
1 mala kašika sode bikarbone
1 mala kašika sirćeta

Preliv :

150 gr šećera u prahu
2-3 kašike vrele vode



Penasto umutiti jaja i šećer pa postepeno dodavati ulje , so , kiselo mleko , sodu bikarbonu , ekstrat vanile , brašno i kakao pomešan sa crvenom bojom.
U male kalupe puniti masu i peći u zagrejanoj rerni na 180 - 200 stepeni.
Sastaviti šećer u prahu i vrelu vodu i mutiti da se dobije gusta bela masa.Pečene tortice ohladiti pa preliti predhodno pripremljenom belom glazurom.


2 коментара: