Translate

понедељак, 25. новембар 2013.

Slane punjene krofnice

Hladno i maglovito jutro pravo je vreme da se ne izlazi iz toplog doma i naprave ove divne punjene krofnice za doručak.

Sastojci :
Testo:

400 gr brašna
2 kašike kisele pavlake
2 žumanca
70 gr margarina
1 mala kašika šećera
1 dl mleka
so
pola kvasca
ulje za prženje

Fil :

150 gr šunke
150 gr kačkavalja

Kvasac otopiti sa malo mleka.U dublju posudu sjediniti brašno , šećer i so. Margarin omekšati pa umutiti sa žumancima i pavlakom i dodati u brašno.Dodati otopljeni kvasac i sve zamesiti sa mlakim mlekom da se dobije srednje tvrdo testo.Ostaviti na toplom da naraste.

Sitno iseckati šunku a kačkavalj izrendati.Naraslo testo izručiti na radnu površinu , premesiti ,  rastanjiti oklagijom i pomoću okrugle modle veličine čaše blago pritiskati krugove do pola testa.Na svaki krug po malo stavljati šunke i kačkavalja pa preklopiti drugom polovinom testa.Pomoću okrugle modle vaditi krofnice tako da fil bude u sredini.

 Krofnice pržiti u vrelom ulju dok ne porumene , pa vaditi na salvetu da upije suvišnu masnoću.

4 коментара:

  1. Hvala Jovana , dopasce ti se one su hrskave i odlicno idu uz kecap .

    ОдговориИзбриши
  2. Napravila sam ih i odusevljena sam testom , divno je i preukusno , samo sto su se meni skoro sve odvojile na pola i tako sam ih ispekla :-) samo 5 krofnica su bile cele tj "punjene" , ali ne mari !! sve se pojelo !! :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Ako budes pravila sledeci put ivice blago pritisni prstima da ti se tokom przenja krofnice ne rascvetaju.Inace jako mi je drago da ti se dopadaju meni je ovo testo fenomenalno cak i kada je prazno .

    ОдговориИзбриши