Translate

петак, 15. новембар 2013.

Cheesecake sa višnjama

Nema ko ne voli ovu lepu poslasticu za koju ne postoji određeno godišnje doba kada se sprema.Kao i sve novotarije koje nam stižu iz raznoraznih delova sveta tako je i ova postala toliko popularna i rado konzumirana.Kada su mi prošle godine sestre tražile recept za cheesecake blago sam se zgranula jer znam da one mlečne proizvode a pogotovo sir ne jedu.Davajući im recept mislila sam da će odustati od njega međutim ovo je postao njihov omiljeni kolač koji se sprema pa skoro svake nedelje.Možete misliti koliko sam ja srećna kada sam uspela pa makar i u kolaču da ih naučim da jedu sir.One vole sa miksom raznoraznog voća ja lično sa malinama ali u nedostatku iste višnje su idealna zamena.


Sastojci :
Kora :

    200 gr mlevene plazme
    125 gr margarina
    2 - 3 kašike mleka

Krem :

    300 gr  mladog neslanog sira
    160 gr šećera u prahu
    250 gr umućenog šlaga
    1 kesica želatina

  Preliv :

 
    300 gr višanja
    200 ml soka ili vode
    4 kašike šećera
    1 kesica preliva za torte


Mleveni keks,margarin i mleko sjediniti u kompaktnu masu. Na dnu kalupa (25-26 cm),kome se otvaraju stranice, staviti masu od keksa . Pritisnuti i izravnati.Sir izručiti u odgovarajuću posudu, dodati šećer u prahu i izmiksati, a onda dodati umućeni šlag .
Želatina spremiti prema upustvu sa kesice. Kada je želatin nabubreo,malo ga par sekundi zagrejati na ringli,da se otopi a onda ga sipati u fil sa sirom. Sve zajedno izmešati. Fil preručiti u kalup i sipati preko keksa . Izravnati i ostaviti u frižider da se ohladi.
U međuvremenu,spremiti preliv sa višnjama.
Višnje preliti sa sokom koji su pustile ili sa vodom , dodati šećer i staviti da se kuva. Kuvati oko 10 minuta,dodati kesicu preliva za torte i mešati dok ne počne da se steže pa  skloniti sa vatre . Ostaviti desetak minuta da se preliv prohladi. Kada se preliv prohladio, sipati ga preko ohlađenog fila od sira i staviti u frižider .


1 коментар: